Метою викладання дисципліни «Менеджмент в умовах інформаційного суспільства» є формування у майбутніх фахівців сучасної системи поглядів і спеціальних знань у сфері управління (менеджменту) в сучасних умовах цифрового середовища та інформаційного суспільства для забезпечення ефективної господарської діяльності підприємств.

Завданням навчального курсу є:

– ознайомлення з понятійним апаратом та основними напрямками розвитку менеджменту загалом та менеджменту в умовах інформаційного суспільства зокрема;

– формування уявлення про світовий та вітчизняний ринок інформаційних продуктів та послуг та тенденції його розвитку;

– ознайомлення з методами та засобами менеджменту в умовах інформаційного суспільства на всіх стадіях життєвого циклу інформаційного продукту;

– формуванні навички користування практичними прийомами реалізації діяльності інформаційного менеджера на етапах: планування, виробництва, збуту, поширення та реалізації інформаційних продуктів та послуг в умовах ринкової економіки на базі сучасних інформаційних технологій.