Double-click
Select to translate

Double-click
Select to translate

Метою викладання навчальної дисципліни є розвиток у здобувачів мовної, мовленнєвої і соціокультурної компетентностей, що сприятиме їхньому ефективному функціонуванню в культурному розмаїтті освітнього та професійного середовищ.

Практична мета: формувати у здобувачів загальні та професійно орієнтовані комунікативні мовленнєві компетенції (лінгвістичну, соціолінгвістичну й прагматичну) для забезпечення ефективного спілкування в академічному та професійному середовищі.

Освітня мета: формувати у здобувачів загальні компетенції (декларативні знання, вміння й навички, вміння вчитися); сприяти розвитку здібностей до самооцінки та здатності до самостійного навчання, що дозволятиме їм продовжувати навчання в академічному і професійному середовищі як під час навчання у ЗВО, так і після отримання диплома про вищу освіту.

Пізнавальна: залучати здобувачів до академічних видів діяльності, що активізують і розвивають увесь спектр пізнавальних здібностей.

Розвивальна мета: допомагати здобувачам у формуванні загальних компетенцій з метою розвитку їх особистої мотивації (цінностей, ідеалів); зміцнювати їхню впевненість як користувачів мови, а також позитивного ставлення до вивчення мови.

Соціальна: сприяти становленню критичного самоусвідомлення та вмінь спілкуватися й робити вагомий внесок у міжнародне середовище, що постійно змінюється.

Соціокультурна мета: досягати широкого розуміння важливих і різнопланових міжнародних соціокультурних проблем, для того щоб діяти належним чином у культурному розмаїтті професійних та академічних ситуацій.

Завдання дисципліни:

–                    забезпечити оволодіння іншомовною мовленнєвою діяльністю в основних її видах – говорінні, аудіюванні, читанні і письмі – з метою здійснення іншомовного міжособистісного спілкування;

–                    формувати мовну, соціокультурну і мовленнєву компетентності здобувачів;

–                    розвивати пізнавальні та інтелектуальні здібності здобувачів, їх мовленнєву і творчу активність, ініціативність; формувати вміння самостійно поповнювати свої знання.

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач повинен знати:

- граматичні структури, правила англійського синтаксису, що є необхідними для гнучкого вираження відповідних функцій та понять, а також для розуміння і продукування широкого кола текстів в академічній та професійній сферах;

- правила використання мовних форм, властивих офіційному і розмовному регістрам академічного та професійного мовлення;

- широкий діапазон словникового запасу (у тому числі термінології), що є необхідним в академічній та професійній сферах спілкування;

розуміти:

- основні ідеї в ході детальних обговорень, дебатів, офіційних доповідей, лекцій, бесід, що за темою пов’язані з навчанням та спеціальністю;

- телефонні розмови, які виходять за межі типового спілкування;

- загальний зміст і більшість суттєвих деталей в автентичних радіо- і телепередачах, подкастах, блогах, пов’язаних з академічною і професійною сферами;

- складні повідомлення та інструкції  академічного та професійного змісту;

- намір мовця і комунікативні наслідки його висловлювання;

- позицію і точку зору мовця для побудови ефективної стратегії спілкування;

- автентичні тексти, пов’язані з навчанням та спеціальністю з підручників, газет, популярних і спеціалізованих журналів та електронного ресурсу;

- складні рекламні матеріали, інструкції;

- автентичну академічну та професійну кореспонденцію;

вміти:

- реагувати на основні ідеї та розпізнавати суттєво важливу інформацію під час детальних обговорень, дискусій, офіційних перемовин, лекцій, бесід, що пов’язані з навчанням та професійною діяльністю;

- чітко аргументувати думку відносно актуальних тем в академічному та професійному житті;

- реагувати на телефонні розмови, які виходять за межі типового спілкування;

- виконувати широку низку мовленнєвих функцій і реагувати на них, гнучко користуючись загальновживаними фразами;

- виступати з підготовленими індивідуальними презентаціями щодо широкого кола тем академічного та професійного спрямування;

- продукувати чіткий, детальний монолог з широкого кола тем, пов’язаних з навчанням і спеціальністю;

- користуватися базовими засобами зв’язку для поєднання висловлювань у чіткий, логічно об’єднаний дискурс;

- писати зрозумілі, деталізовані тексти різного спрямування, пов’язані з особистою та професійною сферою діяльності;

- писати в стандартному форматі деталізовані завдання і звіти;

- готувати і продукувати ділову і професійну кореспонденцію;

- користуватися базовими засобами зв’язку для поєднання висловлювань у чіткий, логічно об’єднаний дискурс.

У результаті вивчення дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням» здобувачі повинні опанувати такі компетентності:

Інтегральна компетентність:

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми професійної діяльності у галузі вирощування декоративних рослин, проектування,

створення та експлуатації об’єктів садово-паркового господарства або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій і методів рослинництва, ландшафтної архітектури, садово-паркового будівництва та екології і характеризується комплексністю і невизначеністю умов

Загальні компетентності

ЗК-1. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства, та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і

громадянина в України.

ЗК-5. Здатність спілкуватися іноземною мовою.

ЗК-6. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК-8. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК-9. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК-12. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

Програмні результати навчання (ПРН)

ПРН-2. Прагнути до самоорганізації та самоосвіти.

ПРН-3. Проводити літературний пошук українською та іноземними мовами і аналізувати отриману інформацію. 

Double-click
Select to translate