Вивчення дисципліни «Економіка лісового і садово-паркового господарства» має за мету надати здобувачам знання та практичні навички з питань економічних процесів, що відбуваються в лісовому господарстві і пов’язані з використання ресурсів для забезпечення ефективності діяльності.
Основними завданнями вивчення дисципліни “Економіка лісового і садово-паркового господарства ” є:
-
володіти категоріальним апаратом та методологією дослідження;
-
знати основні принципи економічних процесів на рівні суб’єктів господарювання;
-
засвоїти сучасні методи дослідження економічних процесів;
-
пояснити механізм розрахунку основних економічних показників;
-
навчитися практично застосовувати здобуті знання, приймати оптимальні рішення на рівні суб’єктів лісового і садово-паркового господарства.
Після вивчення дисципліни здобувачі повинні:
знати:
-
основну економічну термінологію та механізм економічних процесів у лісовому та садово-парковому господарстві;
вміти:
-
застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язку ситуаційних та розрахункових завдань;
-
досліджувати організаційно-економічні процеси, що відбуваються в лісовому та садово-парковому господарствах.
Загальні компетентності (ЗК):
ЗК-4. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК-6. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК-7. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
ЗК-8. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК-9. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
ЗК-11. Навички здійснення безпечної діяльності.
ЗК-12. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
Фахові компетентності (ФК):
ФК-1.Здатність застосовувати знання зі спеціалізованих підрозділів науки (екології, ботаніки, дендрології, фізіології рослин, генетики та селекції декоративних рослин, ґрунтознавства міських екосистем тощо).
ФК-2. Здатність розмножувати та вирощувати посадковий матеріал декоративних рослин у відкритому і закритому ґрунті, проектування, створення і експлуатації об’єктів садово-паркового господарства.
ФК-3. Здатність проектувати, створювати й експлуатувати об’єкти садово-паркового господарства.
ФК-6. Здатність оцінювати, інтерпретувати та синтезувати теоретичну інформацію і практичні, виробничі й дослідні дані у галузі садово-паркового господарства.
ФК-7. Здатність проектувати, створювати та експлуатувати компоненти рослинних угруповань на об’єктах садово-паркового господарства.
ФК-10. Здатність проводити інвентаризацію зелених насаджень.
ФК-13. Здатність продемонструвати знання та розуміння основних біологічних і агротехнологічних концепцій, теорій і правил вирощування посадкового матеріалу декоративних рослин, проектування, створення та експлуатації компонентів рослинних угруповань та інженернотехнічного обладнання в об’єктах садово-паркового господарства.
ФК-15. Здатність обчислювати та обробляти дослідні дані, пов’язані із інформацією вирощування посадкового матеріалу декоративних рослин, проектування, створення та експлуатації компонентів рослинних угруповань та інженерно-технічного обладнання в об’єктах садово-паркового господарства.
Програмні результати навчання (ПРН)
ПРН-2. Прагнути до самоорганізації та самоосвіти.
ПРН-3. Проводити літературний пошук українською та іноземними мовами і аналізувати отриману інформацію.
ПРН-6. Розуміти та застосовувати законодавчі акти, нормативно-довідкові матеріали, організаційно-управлінську документацію з організації та ведення садово-паркового господарства, знання з економіки та права для забезпечення ефективної виробничої діяльності.
ПРН-13. Результативно працювати у колективі.
ПРН-14. Виконувати чітко та якісно професійні завдання, удосконалювати технологію їх виконання та навчати інших.
ПРН-15. Організувати результативні та безпечні умови праці.
- Учитель: Наталя Стратічук