Вивчення дисципліни «Економіка лісового і садово-паркового господарства» має за мету надати здобувачам знання та практичні навички з питань економічних процесів, що відбуваються в лісовому господарстві і пов’язані з використання ресурсів для забезпечення ефективності діяльності.

Основними завданнями вивчення дисципліни “Економіка лісового і садово-паркового господарства ” є:

  • володіти категоріальним апаратом та методологією дослідження;

  • знати основні принципи економічних процесів на рівні суб’єктів господарювання;

  • засвоїти сучасні методи дослідження економічних процесів;

  • пояснити механізм розрахунку основних економічних показників;

  • навчитися практично застосовувати здобуті знання, приймати оптимальні рішення на рівні суб’єктів лісового і садово-паркового господарства.

Після вивчення дисципліни здобувачі повинні:

знати:

  • основну економічну термінологію та механізм економічних процесів у лісовому та садово-парковому господарстві;

вміти:

  • застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язку ситуаційних та розрахункових завдань;

  • досліджувати організаційно-економічні процеси, що відбуваються в лісовому та садово-парковому господарствах.

 

Загальні компетентності (ЗК):

ЗК-4. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

ЗК-6. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК-7. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

ЗК-8. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК-9. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК-11. Навички здійснення безпечної діяльності.

ЗК-12. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

 

Фахові компетентності К):

ФК-1.Здатність застосовувати знання зі спеціалізованих підрозділів науки (екології, ботаніки, дендрології, фізіології рослин, генетики та селекції декоративних рослин, ґрунтознавства міських екосистем тощо).

ФК-2. Здатність розмножувати та вирощувати посадковий матеріал декоративних рослин у відкритому і закритому ґрунті, проектування, створення і експлуатації об’єктів садово-паркового господарства.

ФК-3. Здатність проектувати, створювати й експлуатувати об’єкти садово-паркового господарства.

ФК-6. Здатність оцінювати, інтерпретувати та синтезувати теоретичну інформацію і практичні, виробничі й дослідні дані у галузі садово-паркового господарства.

ФК-7. Здатність проектувати, створювати та експлуатувати компоненти рослинних угруповань на об’єктах садово-паркового господарства.

ФК-10. Здатність проводити інвентаризацію зелених насаджень.

ФК-13. Здатність продемонструвати знання та розуміння основних біологічних і агротехнологічних концепцій, теорій і правил вирощування посадкового матеріалу декоративних рослин, проектування, створення та експлуатації компонентів рослинних угруповань та інженернотехнічного обладнання в об’єктах садово-паркового господарства.

ФК-15. Здатність обчислювати та обробляти дослідні дані, пов’язані із інформацією вирощування посадкового матеріалу декоративних рослин, проектування, створення та експлуатації компонентів рослинних угруповань та інженерно-технічного обладнання в об’єктах садово-паркового господарства.

 

Програмні результати навчання (ПРН)

ПРН-2. Прагнути до самоорганізації та самоосвіти.

ПРН-3. Проводити літературний пошук українською та іноземними мовами і аналізувати отриману інформацію.

ПРН-6. Розуміти та застосовувати законодавчі акти, нормативно-довідкові матеріали, організаційно-управлінську документацію з організації та ведення садово-паркового господарства, знання з економіки та права для забезпечення ефективної виробничої діяльності.

ПРН-13. Результативно працювати у колективі.

ПРН-14. Виконувати чітко та якісно професійні завдання, удосконалювати технологію їх виконання та навчати інших.

ПРН-15. Організувати результативні та безпечні умови праці.