Мета викладання дисципліни |
Дисципліна забезпечує засвоєння методів сигналізації, нагляду за появою патогенних організмів, а також проведення фітосанітарних та ентомопатологічних обстежень. |
Завдання вивчення дисципліни |
вивчити можливість використання необхідних засобів і прийомів з будь якого методу захисту декоративних рослин, скласти комплексну систему заходів боротьби із відповідними збудниками хвороб і ентомошкідниками, які виявлені в певних біоценозах і застосувати їх на виробництві. У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувачі повинні знати: методи нагляду та ентомопатологічних обстежень обліків чисельності шкідників та рівня патогенності збудників хвороб, методи та засоби захисту декоративних рослин; вміти: прогнозувати можливі патологічні зміни в біоценозах, кваліфіковано використовувати методи і засоби захисту при складанні комплексних систем боротьби із шкідниками і збудниками хвороб у відповідних біоценозах, організувати впровадження у виробництво і перевірити їх ефективність. |
Компетентності здобувача вищої освіти, сформовані в результаті вивчення курсу |
|
Загальні |
ЗК 1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу; ЗК 2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. ЗК 3. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. ЗК 5. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації. ЗК 7. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні. ЗК 8. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. |
Спеціальні (фахові) |
ФК 4. Здатність до управління об'єктами садово-паркового господарства, їх функціонального використання, охорони, захисту та організації робіт з урбомоніторингу та інвентаризації об'єктів садово-паркового господарства, об'єктів культурної спадщини. ФК 8. Здатність проводити оцінку виробничих і невиробничих витрат на забезпечення якості, здійснювати технічний контроль, авторський нагляд за виробничою і проектною діяльністю в галузі садово-паркового господарства. ФК 9. Здатність контролювати виробничу і проектну діяльність в галузі садово-паркового господарства. ФК 10. Здатність здійснювати технічні розрахунки в проектах, техніко-економічне обґрунтування і функціонально-вартісний аналіз ефективності проектованих заходів. ФК 11. Здатність прогнозувати наслідки, знаходити ефективні рішення в плануванні і реалізації проектів з урахуванням наявних обмежень. |
Програмні результати навчання (ПРН) |
|
ПРН |
ПРН 3. Пропонувати та впроваджувати у виробництво сучасні технології вирощування садивного матеріалу: декоративних дерев, кущів, квіткових культур, газонних трав. ПРН 9. Презентувати результати виконаних досліджень в галузі садово-паркового господарства фахівцям і нефахівцям. ПРН 11. Проектувати території площ, магістралей і вулиць, пішохідних зон, смуг відведення лінійних об'єктів, зон заміського відпочинку і туризму, лісопарків, територій лікарняних комплексів і курортів, санітарно-захисних зон, меліоративних деревних насаджень, реабілітації порушених ландшафтів техногенних територій. ПРН 12. Створювати об’єкти озеленення різного призначення та підбирати комплекс робіт по догляду за рослинами у насадженнях. ПРН 13. Організовувати навчально-пізнавальну діяльність здобувачів. ПРН 14. Організовувати та здійснювати підвищення кваліфікації і коучинг співробітників з інноваційної діяльності. ПРН 15. Організовувати та виконувати просвітницьку природоохоронну діяльність серед населення. ПРН 16. Організувати і планувати науково-дослідну роботу в галузі садово-паркового господарства, природних і культурних ландшафтів. ПРН 17. Збирати, обробляти, аналізувати і систематизувати науково-технічну інформацію з тематики дослідження, висувати і перевіряти наукові гіпотези, обирати оптимальні методи, методики та засоби дослідження, робити та аргументувати висновки за результатами досліджень. |