Мета : розвивати комунікативну компетентність через застосовування отриманих 3 знань та комунікативних навичок з сучасного ділового етикету, володіння засобами вербального і невербального спілкування, прийомами ведення індивідуальної бесіди, а також формами колективного обговорення ділових проблем, формувати і запроваджувати комунікативні стратегії на основі принципів діалогічності як дієвого способу пошуку спільних рішень і дій в професійній діяльності сучасних фахівців. Завдання: вивчення місця і ролі професійної етики, специфіки поняттєвокатегоріального апарату дослідження професійної етики, етики фахівця економічної сфери. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: - концептуальний апарат етики бізнесу (основні поняття, терміни, принципи, норми, цінності, духовний інструментарій) на рівні відтворення, тлумачення та використання в повсякденному житті; - основні принципи професійних кодексів та стандартів професійної етики у сфері міжнародних фінансів та менеджменту; - етико-моральні основи професійної діяльності, культури спілкування та етикету; - форми ділового спілкування, технології ведення ділової бесіди, наради, зборів, переговорів, дискусій, «мозкового штурму».

Розробник Алєщенко Л.О.