Мета: формування теоретичних знань і навичок із раціональної організації виробництва та використання методів підвищення результативності виробничих систем підприємств.

Завдання: ознайомлення студентів з теоретичними засадами організації та розвитку власної справи, методичними підходами реалізації та проектування розвитку власної справи; оволодіння практичними навичками обґрунтовувати проектні рішення підготовчої, установчої та організаційної стадії розвитку власної справи; застосування дослідницьких і організаторських здібностей у процесі розроблення організаційних проектів виробництва та реалізації. Спонукати здобувачів здатності до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; до пошуку, оброблення й аналізу інформації з різних джерел; спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності); працювати в міжнародному контексті; мотивувати людей та рухатися до спільної мети; розробляти та управляти проектами.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

знати: сутність та роль аналізу організації та розвитку власної справи в управлінні підприємством; теоретично-правові основи організації власної справи: види, методи, інформаційне та організаційне забезпечення; особливості та методику проведення техніко-економічного обґрунтування, виробничого, фінансового планів розвитку власної справи, оптимізаційної структури підприємства: організації виробництва продукції, робіт і послуг; попиту, стану ринку та обсягу реалізації продукції (послуг) підприємства; виробничих ресурсів та організаційно-технічного рівня підприємства, витрат на виробництво продукції;

вміти: використовувати сучасні інформаційні технології та ресурси у професійній, інноваційній та/або науковій діяльності; діяти з дотриманням етичних норм, цінувати індивідуальне і культурне різноманіття, дотримуватися у професійній діяльності принципів толерантності, діалогу і співробітництва; збирати, обробляти та аналізувати статистичні дані, науково-аналітичні матеріали, необхідні для вирішення комплексних завдань; формулювати нові гіпотези та наукові задачі в сфері економіки, вибирати належні напрями і відповідні методи для їх розвитку на основі наявного ресурсного потенціалу; обґрунтовувати ідеї та обирати інноваційні рішення, програмне забезпечення та інструменти у соціально-економічній та освітній діяльності; оцінювати можливі ризики, соціально-економічні наслідки управлінських рішень; обґрунтувати напрями діяльності та інструменти управління в умовах глобалізації і уміти зв’язати їх з базовими знаннями і теоріями.