Метою викладання навчальної дисципліни «Культура наукової української мови» є підвищення мовної компетенції молодих науковців і забезпечення мовного аспекту їх наукової комунікації.

 Основними завданнями навчальної дисципліни «Культура наукової української мови» є оволодіння навичками складання тексту наукового стилю, бездоганного у стилістичному, лексичному, морфологічному та синтаксичному плані, редагування текстів економічного напряму, а також навичками підготовки і виголошення наукових доповідей, участі наукових дискусій.

                 У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен

знати:

-               особливості наукової діяльності в Україні;

-               основні етапи проведення наукового дослідження;

-               основні етапи становлення наукового стилю української мови;

-               основні орфоепічні та акцентуальні норми сучасної наукової мови;

-               основні лексичні, морфологічні та синтаксичні засоби наукового стилю;

-               правила конспектування, анотування, реферування наукових джерел;

-               основні особливості мовного оформлення наукового тексту;

-               тенденції в освіті, структуру й цілі освітніх систем;

-               принципи представлення результатів наукового дослідження;

-               правила оформлення наукової статті, особливості оформлення бібліографічних посилань і бібліографічного переліку у спеціальних письмових текстах;

-         правила оформлення цитат у наукових текстах;

-         особливості використання комп’ютерних перекладачів та подальшого редагування наукових текстів;

-         вимоги до виступу перед аудиторією, захисту наукових робіт, проведення наукової дискусії тощо.

 вміти:

-              застосовувати різні форми наукового дослідження;

-              формулювати мету, завдання, описати об’єкт і предмет майбутнього наукового дослідження;

-              застосовувати відповідні мовні засоби при оформленні наукових текстів;

-              застосовувати основні форми і засоби наукової комунікації;

-              оформлювати результати власних наукових розвідок;

-              здійснювати редагування наукових текстів;

-              правильно оформлювати цитати, бібліографічні посилання і бібліографічний перелік у спеціальних письмових тестах;

-              виголошувати текст наукової тематики перед аудиторією, захищати наукову роботу, логічно й обґрунтовано відповідати на запитання;

-       спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності);

-       свідомо та соціально відповідально діяти на основі етичних міркувань та принципів академічної доброчесності;

-       виявляти, ставити і вирішувати проблеми, застосовувати знання в практичних ситуаціях;

-              використовувати електронне/дистанційне навчання та інтегрувати його в освітнє середовище;

-              застосовувати у викладацькій діяльності наукові підходи до формування та обґрунтування ефективних стратегій в економіці;

-              планувати, проводити і презентувати наукові дослідження, готувати результати наукових робіт до оприлюднення;

-              застосовувати наукові підходи до формування та обґрунтування ефективних стратегій в економічній та освітній діяльності;

-              ефективно формувати комунікаційну стратегію, здійснювати ділову комунікацію і доносити зрозуміло і недвозначно професійні знання, обґрунтовуючи й узагальнюючи інформацію для фахівців і широкого загалу;

-              діяти з дотриманням етичних норм, цінувати індивідуальне і культурне різноманіття, дотримуватися у професійній діяльності принципів толерантності, діалогу і співробітництва;

-              використовувати освітні технології і забезпечувати їх навчально-методичний супровід з метою створення сприятливого освітнього середовища;

-              формулювати нові гіпотези та наукові задачі в сфері економіки, вибирати належні напрями і відповідні методи для їх розвитку на основі наявного ресурсного потенціалу.