Мета дисципліни: навчання дисципліни є формування у студентів комплексу теоретичних знань і практичних навичок формування та управління інтелектуальним бізнесом, економічного обґрунтування напрямків його розвитку та забезпечення успішного функціонування.
Завдання дисципліни: теоретична підготовка здобувачів другого рівня вищої освіти з питань: сутності інтелектуального бізнесу; вивчення основних теоретико-методичних засад інтелектуального бізнесу як специфічного формату бізнесової діяльності; розкриття сутності та специфіки інтелектуальних продуктів; вивчення прийнятих бізнес-моделей та моделювання інтелектуального бізнесу; визначення ризиків інтелектуального бізнесу; розроблення моделей просування та комерціалізації інтелектуальних продуктів.

Результатом вивчення дисципліни «Інтелектуальний бізнес» є набуття практичних навичок і умінь щодо: вибору об’єктів та методів інтелектуального бізнесу; пошуку та аналізу різноманітних джерелі інформації; створювання та виявлення інтелектуальних продуктів; визначення бізнес-моделей інтелектуального бізнесу; визначення ризиків інтелектуального бізнесу.

знати: основні теоретико-методичні засади інтелектуального бізнесу; сутність та специфіку інтелектуальних продуктів та процесу їх створення; процес моделю вання інтелектуального бізнесу; законодавчі бази започаткування та ведення інтелектуаль ного бізнесу; методів управлінь ня ризиками інтелектуального бізнесу; схеми і моделі просування та комерціалізації інтелектуальних продуктів; особливості управління інтелектуальним бізнесом.

уміти: виявляти та класифікувати інтелектуальні продукти; визначати прийнятні бізнес-моделі інтелектуального бізнесу; обирати та використовувати відповідні методи, інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення інтелектуальних продуктів; застосовувати законодавчу базу для створення та ведення інтелектуального бізнесу; оцінювання кон’юнктуру ринків і результатів діяльності у сфері інтелектуального бізнесу; виявляти та застосовувати основні тенденції та перспективи віртуалізації інтелектуального бізнесу; визначати ризики інтелектуального бізнесу та управляти ними;приймати обґрунтовані рішення; розробляти та управляти інтелектуальним бізнесом.