Мета вивчення дисципліни: формування у здобувачів вищої освіти знань та вмінь щодо забезпечення інноваційного розвитку підприємства, оцінювання його інноваційного потенціалу, обґрунтування та реалізації ефективних господарських рішень з розвитку економіки підприємства на інноваційних засадах.

Завданнями дисципліни є:

                       вивчення понятійного апарата дисципліни «Інноваційний розвиток підприємства»;

                       освоєння методологічних основ формування організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку підприємства;

                       вивчення теоретичних основ і оволодіння методичними підходами щодо вибору напрямків інноваційного розвитку підприємства;

                       оцінювання результативності формування та використання інноваційного потенціалу підприємства;

                       набуття вмінь обґрунтовувати напрямки пріоритетного інноваційного розвитку та альтернативні варіанти управлінських рішень.

Предмет дисципліни: закономірності, принципи, методи і процеси забезпечення інноваційного розвитку підприємства за умов глобалізації економіки.

Місце дисципліни в навчальному процесі підготовки магістрів. Теоретичною і методологічною базою вивчення дисципліни є: економіка підприємства, економічна теорія, фінанси, маркетинг, менеджмент, макроекономіка, мікроекономіка, стратегія підприємств, міжнародна економіка.

Знання та вміння, що формуються під час вивчення дисципліни. Після вивчення дисципліни здобувач повинен:

Знати:

–                       сучасні організаційні форми інноваційного розвитку підприємства, його основні етапи та принципи ефективної взаємодії учасників даного процесу;

–                       методичні положення та інструментарій оцінювання інноваційного розвитку підприємства;

–                       світовий досвід державної підтримки інноваційного розвитку підприємства, методи та моделі його державного регулювання;

–                       стратегії виходу підприємств із кризового стану на основі впровадження інновацій;

–                       інструментарій залучення інвестицій в інновації та методичні засади оцінювання результативності інвестування;

–                       імперативи формування ринку наукових розробок та інноваційних ідей в Україні;

–                       основні технології охорони прав та економіки інтелектуальної власності, зокрема стандарти й об’єкти права інтелектуальної власності в Україні.

 Уміти:

–                       обґрунтовувати напрямки пріоритетного інноваційного розвитку підприємства з урахуванням потреб та особливостей національної економіки;

–                       збирати і систематизувати маркетингову інформацію для відбору цільових ринків, вимірювання і прогнозування попиту,позиціонування інноваційної продукції підприємства;

–                       оцінювати стан, динаміку, ефективність використання інноваційного потенціалу підприємства та обґрунтовувати пріоритетні напрямки його нарощування;

–                       розробляти та обґрунтовувати управлінські рішення щодозабезпечення ефективності інноваційного розвитку суб’єктів господарювання;

–                       ідентифікувати та оцінювати ризики інноваційної діяльності, а також контролювати їхній рівень;

–                       економічно обґрунтовувати вибір способу охорони прав інтелектуальної власності підприємства.