Мета. Озброїти студентів теоретичним знанням, визначити цілі ціноутворення залежно від загальних маркетингових цілей, ознайомити з методикою розрахунку цін, пояснити, які фактори і як впливають на ціноутворення в конкретних ринкових умовах, вибрати найефективнішу цінову стратегію, навчити орієнтуватись у цінових питаннях при переході до ринкових відносин.
Завдання. Головним завданням дисципліни є розкриття:
- теоретичних засад ціноутворення;
- методики формування цін та її окремих елементів;
- сутності методів ринкового ціноутворення;
- особливостей установлення цін на зовнішньому ринку;
- методологічних підходів до розробки цінової політики та стратегії підприємства;
- цілей і методів державного регулювання цін та його впливу на економічні процеси.
Предмет: вивчення та аналіз процесів ціноутворення в умовах ринку.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати: - сутність і завдання ціноутворення;
- поняття системи цін і види цін;
- методологію ціноутворення;
- методи ціноутворення;
- цінову політику підприємств і вибір цінової стратегії;
- основні принципи і правила формування зовнішньоторгових цін.
вміти:
- визначати цінову політику підприємства;
- вибирати цінову стратегію;
- розраховувати внутрішні, світові гуртові, роздрібні ціни;
- визначати ціни міжнародних контрактів.