Мета. Озброїти студентів теоретичним знанням, визначити цілі ціноутворення залежно від загальних маркетингових цілей, ознайомити з методикою розрахунку цін, пояснити, які фактори і як впливають на ціноутворення в конкретних ринкових умовах, вибрати найефективнішу цінову стратегію, навчити орієнтуватись у цінових питаннях при переході до ринкових відносин.

Завдання. Головним завданням дисципліни є розкриття:

-  теоретичних засад ціноутворення;

- методики формування цін та її окремих елементів;

-  сутності методів ринкового ціноутворення;

-  особливостей установлення цін на зовнішньому ринку;

-  методологічних підходів до розробки цінової політики та стратегії підприємства;

-  цілей і методів державного регулювання цін та його впливу на економічні процеси.

Предмет: вивчення та аналіз процесів ціноутворення в умовах ринку.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати: - сутність і завдання ціноутворення;

- поняття системи цін і види цін;

- методологію ціноутворення;

- методи ціноутворення;

- цінову політику підприємств і вибір цінової стратегії;

- основні принципи і правила формування зовнішньоторгових цін.

вміти:

- визначати цінову політику підприємства;

- вибирати цінову стратегію;

- розраховувати внутрішні, світові гуртові, роздрібні ціни;

- визначати ціни міжнародних контрактів.