Метою вивчення навчальної дисципліни «Міжнародна торгівля» є: вивчення закономірностей розвитку міжнародної торгівлі, кооперації та спеціалізації господарських суб’єктів різних країн, принципів та шляхів їх розвитку; аналіз об’єктивно зумовлених процесів інтернаціоналізації виробництва, збуту та споживання.

Завдання На досягнення зазначеної мети спрямовані такі завдання вивчення дисципліни студентами:

визначення об'єктивних умов формування та функціонування міжнародної торгівлі;

–     виявлення напрямків, форм та методів міжнародної торгівлі на світових галузевих ринках товарів, послуг, капіталу, робочої сили;

–     вивчення економічного потенціалу країн світу та України з метою виявлення об'єктивних і суб'єктивних умов організації спільних з іноземним капіталом підприємств, транснаціональних корпорацій та багатонаціональних корпорацій;

–     вивчення суті, структури та порядку укладання і виконання міжнародних комерційних контрактів.

Результатом вивчення дисципліни є: формування цілісного уявлення про процеси, які характеризують міжнародний рівень взаємодії національних економік; оволодіння новіт­німи підходами щодо оцінки еволюційного характеру розвитку системи МЕВ; оволодіння культурою сучасного економічного мислення; формування у студентів умінь і навичок щодо використання набутих знань для самостійного аналізу світогосподарських процесів.

Студент повинен знати:  – теоретичні і методологічні основи міжнародної торгівлі; – теорії міжнародної торгівлі, загальні економічні закономірності формування напрямків та форм міжнародної торгівлі; – основні наукові категорії, поняття і термінологію дисципліни; – основні форми і методи міжнародної торгівлі; – суть та структуру міжнародних комерційних контрактів; – інтереси та потреби господарських суб'єктів України у стосунках з іншими суб'єктами країн світу.

Студент повинен вміти: – використовувати систему показників для оцінки результативності міжнародної торгівлі; – аналізувати стан та тенденції розвитку міжнародних ринків товарів, послуг, інвестицій, робочої сили, а також мотивацію та напрямки сучасних інтеграційних процесів на світових галузевих ринках; – складати та оформляти міжнародні комерційні контракти.