Метою навчальної дисципліни «Проектування професійної діяльності та підготовки фахівців» є формування у майбутніх магістрів-економістів системи знань про особливості педагогічної професії, специфіки проектування професійної діяльності.
Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни «Проектування професійної діяльності та підготовки фахівців» є ознайомлення студентів із знання про сутність, особливості, цілі та функції професійної кар’єри; систему психологічних методів, які сприяють соціальному і професійному самовизначенню особистості з метою її адаптації до умов реалізації власної професійної кар’єри.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
знати:
- особливості педагогічної професії;
- сутність, особливості, цілі та функції професійної кар’єри;
- поняття «особистість та управління процесом її формування»;
- особливості психолого-педагогічної діагностики фахівців, що планують побудувати професійну кар’єру (виявлення здібностей до навчання, рівня практичних умінь та навичок зі спеціальності, глибини мотивації та професійної спрямованості);
- специфіку професійної діяльності й професійне самовизначення;
- оптимальні стратегії і тактики побудови професійної кар’єри та їх своєчасне корегування;
- реальні перспективи професійного просування;
- специфіку індивідуальних консультацій із фахівцями;
- систему психологічних методів, які сприяють соціальному і професійному самовизначенню особистості з метою її адаптації до умов реалізації власної професійної кар’єри;
- психологічні тренінгові програми, спрямовані на формування у фахівців, які будують кар’єру, розвиток саморегуляції.
вміти:
- визначати загальні засади педагогічної професії;
- з’ясовувати залежність між професійною діяльністю і професійною підготовкою фахівця;
- володіти полемічним мистецтвом (диспут, полеміка, дискусія);
- складати професійне портфоліо;
- знаходити можливі засоби переконання відносно предмета мовлення та правильної побудови аргументу;
- проводити глибокої психолого-педагогічної діагностики фахівців, що планують побудувати професійну кар’єру (виявлення здібностей до навчання, рівня практичних умінь та навичок зі спеціальності, глибини мотивації та професійної спрямованості);
- проводити психологічні тренінгові програми, спрямовані на формування у фахівців, які будують кар’єру, знань, умінь та навичок самостійного професійного навчання; розвиток саморегуляції.
- створювати ефективні усні та мультимедійні презентації.