Метою навчальної дисципліни «Проектування професійної діяльності та підготовки фахівців» є формування у майбутніх магістрів-економістів системи знань про особливості педагогічної професії, специфіки проектування професійної діяльності. 

 Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни «Проектування професійної діяльності та підготовки фахівців» є ознайомлення студентів із знання про сутність, особливості, цілі та функції професійної кар’єри; систему психологічних методів, які сприяють соціальному і професійному самовизначенню особистості з метою її адаптації до умов реалізації власної професійної кар’єри.

 Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:

 знати:

  • особливості педагогічної професії;
  • сутність, особливості, цілі та функції професійної кар’єри;
  • поняття «особистість та управління процесом її формування»;
  •  особливості психолого-педагогічної діагностики фахівців, що планують побудувати професійну кар’єру (виявлення здібностей до навчання, рівня практичних умінь та навичок зі спеціальності, глибини мотивації та професійної спрямованості);
  • специфіку професійної діяльності й професійне самовизначення;
  •  оптимальні стратегії і тактики побудови професійної кар’єри та їх своєчасне корегування;
  •  реальні перспективи професійного просування;
  • специфіку індивідуальних консультацій із фахівцями;
  • систему психологічних методів, які сприяють соціальному і професійному самовизначенню особистості з метою її адаптації до умов реалізації власної професійної кар’єри;
  •  психологічні тренінгові програми, спрямовані на формування у фахівців, які будують кар’єру, розвиток саморегуляції.

 вміти:

  • визначати загальні засади педагогічної професії;
  • з’ясовувати залежність між професійною діяльністю і професійною підготовкою фахівця;
  • володіти полемічним мистецтвом (диспут, полеміка, дискусія);
  • складати професійне портфоліо;
  • знаходити можливі засоби переконання відносно предмета мовлення та правильної побудови аргументу;
  •    проводити глибокої психолого-педагогічної діагностики фахівців, що планують побудувати професійну кар’єру (виявлення здібностей до навчання, рівня практичних умінь та навичок зі спеціальності, глибини мотивації та професійної спрямованості);
  •    проводити психологічні тренінгові програми, спрямовані на формування у фахівців, які будують кар’єру, знань, умінь та навичок самостійного професійного навчання; розвиток саморегуляції.
  • створювати ефективні усні та мультимедійні презентації.