Мета: вивчення етики ділових відносин у процесі спілкування, засвоєння етичних норм і правил ділового спілкування для успішної професійної кар’єри та розвитку ділових стосунків майбутніх фахівців з українськими чи зарубіжними партнерами, фірмами, установами.

Завдання: формувати знання про етичні, психологічні основи ділових стосунків; засвоїти норми та  правила ділового спілкування; навчити аналізувати конкретні ситуації ділового спілкування, виявляти рівень моральності та інші індивідуальні особливості ділового партнера; дослідити етичні аспекти культури дискусії, шляхи і засоби врегулювання конфліктів; застосовувати етичні принципи управління; адекватно сприймати поведінку зарубіжного партнера у діловому спілкуванні, враховуючи його національно-комунікативні особливості.

Як результат вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати: норми етичної поведінки у діловому спілкуванні; моральні засади вербальної та невербальної комунікації; етичні аспекти культури дискусії, стратегії і тактики різних форм взаємодії; соціально-історичні та культурно-релігійні засади етики і етикету ділових стосунків; національні особливості ділового спілкування та міжнародного етикету;

уміти: застосовувати стратегії і тактики ділового спілкування; створювати умови для сприяння самоактуалізації та самореалізації співрозмовників, їхній продуктивній співпраці; знаходити шляхи подолання моральних бар’єрів та підвищення рівня моральної і психологічної культури; використовувати навички вербального і невербального спілкування задля ефективності спілкування; застосовувати етичні принципи управління.