Курс "Рекреаційні комплекси світу" призначений для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, що навчаються за освітньо - професійною програмою "Науки про Землю", спеціальності 103 - Науки про Землю.

     Мета: вивчення умов формування, розвитку та розміщення територіально-рекреаційних комплексів (ТРК), ознайомлення з системами організації діяльності населення для відновлення фізичних і духовних сил: відпочинком, оздоровленням та курортним лікуванням, туристичними мандрівками.

Завдання:

–      визначення теоретичних основ формування і факторів розвитку ТРК, їх спеціалізації та видів в сучасних конкретних умовах;

–      дослідження зарубіжного та вітчизняного досвіду створення та функціонування ТРК;

–      аналіз функціональної, галузевої і територіальної структури рекреаційно-туристичного комплексу України;

–      розробка принципів удосконалення  системи збалансованого забезпечення рекреаційних потреб населення України  та раціонального використання  національних рекреаційно-туристичних ресурсів.

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач повинен

знати:

–      теоретичні положення щодо формування спеціалізованих рекреаційних систем різного територіального охоплення;

–      основні принципи діяльності людини при здійсненні рекреаційного процесу;

–      роль суспільства і рекреаційних ресурсів у забезпеченні  рекреаційних потреб;

–      принципи і методи регулювання соціально-економічного розвитку рекреаційних регіонів;

–      особливості поглиблення міжнародного територіального поділу праці в рекреаційно-туристичному обслуговуванні;

–      місце України на світовому ринку рекреаційних послуг.

вміти:

–      аналізувати сучасний стан та ефективність усіх складових рекреаційних комплексів;

–      виявляти умови оптимального розвитку і розміщення ТРК на певній території;

–      визначати особливості ринку рекреаційних послуг в різних регіонах і країнах світу;

–      застосовувати методи комплексного аналізу рекреаційно-туристичних регіонів;

–      обґрунтовувати територіальну структуру рекреаційних комплексів країн і регіонів світу;

–      користуватися картами рекреаційного господарства країн і регіонів світу.