Мета та завдання навчальної дисципліни

 

Мета : формування знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах.

Завдання : теоретична підготовка студентів і формування у них навичок у сфері управління маркетинговою діяльністю організації.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

- сутність, завдання, принципи та функції маркетингу;

- основні види та сфери застосування маркетингу;

- основні категорії та концепції маркетингу;

- комплекс маркетингу, його основні елементи.

вміти:

- проводити маркетингове дослідження ринку товарів чи послуг;

- використовувати маркетингові політики в практичній діяльності;

- здійснювати планування асортименту товарів;

- організовувати процес просування та реалізації продукції чи послуг

підприємства;

- вибирати ефективну систему організації служби маркетингу на підприємстві;

- проводити контроль за виконанням маркетингових програм.