Мета та завдання навчальної дисципліни
Мета : формування знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах.
Завдання : теоретична підготовка студентів і формування у них навичок у сфері управління маркетинговою діяльністю організації.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- сутність, завдання, принципи та функції маркетингу;
- основні види та сфери застосування маркетингу;
- основні категорії та концепції маркетингу;
- комплекс маркетингу, його основні елементи.
вміти:
- проводити маркетингове дослідження ринку товарів чи послуг;
- використовувати маркетингові політики в практичній діяльності;
- здійснювати планування асортименту товарів;
- організовувати процес просування та реалізації продукції чи послуг
підприємства;
- вибирати ефективну систему організації служби маркетингу на підприємстві;
- проводити контроль за виконанням маркетингових програм.