В умовах ринкової економіки, головним напрямом розвитку АПК аграрний менеджмент, який вивчає
специфічні аспекти управління компаніями за умов глобальної світової конкуренції. Для сучасного світу
характерні швидка зміна технологічних інновацій та непередбачуваність подій. Якщо класичний
менеджмент вимагає від менеджера старанності та слухняності, то сучасні реалії – нових компетенцій
менеджера. Зростає потреба у менеджерах винахідливих, які вміють нестандартно мислити та вирішувати проблемні ситуації.
Особливу увагу приділено мотивації, контролю над креативними командами організації. Показано
особливості та відмінності креативних команд від управлінських команд класичного менеджменту.
Запропоновано заходи для лідерів компаній, що розвивають креативні показники людського капіталу
організації.
Через освоєння методів аграрного менеджменту здобувачі краще зрозуміють значущість управлінських
рішень у діяльності аграрних підприємств, які зможуть розкрити свої творчі можливості. Все це дозволить майбутнім менеджерам застосовувати нові прийоми та методи у пошуку нестандартних управлінських рішень складних завдань.

Метою викладання дисципліни «Аграрний менеджмент» є формування у майбутніх фахівців сучасної
системи поглядів і спеціальних знань у напрямі посилення здібностей до прийняття нетривіальних рішень (індивідуальних та колективних), вивченні технологій, призначених для вирішення завдань та проблем (насамперед ММСП аграрних підриємств). отримання теоретичних знань та вироблення практичних навичок опрацьовувати й обґрунтовувати конкретні пропозиції, що стосуються актуальних проблем розвитку управління в аграрній сфері, організації виробництва в аграрних підприємствах, побудові ефективного колективного та індивідуального фермерського господарства, розвитку системи земельних відносин і управління ресурсами підприємства.