Метою викладання навчальної дисципліни є розвиток у студентів мовної, мовленнєвої і соціокультурної компетентностей, що сприятиме їхньому ефективному функціонуванню в культурному розмаїтті навчального та професійного середовищ.

Практична мета: формувати у студентів загальні та професійно орієнтовані комунікативні мовленнєві компетенції (лінгвістичну, соціолінгвістичну і прагматичну) для забезпечення ефективного спілкування в академічному та професійному середовищі.

Освітня мета: формувати у студентів загальні компетенції (декларативні знання, вміння й навички, вміння вчитися); сприяти розвитку здібностей до самооцінки та здатності до самостійного навчання, що дозволятиме студентам продовжувати навчання в академічному і професійному середовищі як під час навчання у закладах вищої освіти, так і після отримання диплома про вищу освіту.

Пізнавальна: залучати студентів до академічних видів діяльності, що активізують і розвивають увесь спектр пізнавальних здібностей.

Розвивальна мета: допомагати студентам у формуванні загальних компетенцій з метою розвитку їх особистої мотивації (цінностей, ідеалів); зміцнювати впевненість студентів як користувачів мови, а також їх позитивного ставлення до вивчення мови.

Соціальна: сприяти становленню критичного самоусвідомлення та вмінь спілкуватися й робити вагомий внесок у міжнародне середовище, що постійно змінюється.

Соціокультурна мета: досягати широкого розуміння важливих і різнопланових міжнародних соціокультурних проблем, для того щоб діяти належним чином у культурному розмаїтті професійних та академічних ситуацій

Завдання дисципліни:

-     забезпечити  оволодіння іншомовною мовленнєвою діяльністю в основних її видах – говорінні, аудіюванні, читанні і письмі – з метою здійснення іншомовного міжособистісного спілкування;

–             формувати мовну, соціокультурну і мовленнєву компетентності студентів;

–                           розвивати пізнавальні та інтелектуальні здібності студентів, їх мовленнєву і творчу активність, ініціативність; формувати вміння самостійно поповнювати свої знання.

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувачі повинні

Знати:

–             граматичні структури, правила англійського синтаксису, що є необхідними для гнучкого вираження відповідних функцій та понять, а також для розуміння і продукування широкого кола текстів в академічній та професійній сферах;

–             мовні форми, властиві для офіційних та розмовних регістрів академічного і професійного мовлення, володіти широким діапазоном словникового запасу (у тому числі термінології), що є необхідним в академічній та професійній сферах спілкування.

Розуміти:

–             основні ідеї в ході детальних обговорень, дебатів, офіційних доповідей, лекцій, бесід, що за темою пов’язані з навчанням та спеціальністю;

–             телефонні розмови, які виходять за межі типового спілкування;

–             загальний зміст і більшість суттєвих деталей в автентичних радіо- і телепередачах, подкастів,  блогів, пов’язаних з академічною і професійною сферами;

–             складні повідомлення та інструкції академічного та професійного змісту;

–             намір мовця і комунікативні наслідки його висловлювання;

–             позицію і точку зору мовця для побудови ефективної стратегії спілкування;

–             автентичні тексти, пов’язані з навчанням та спеціальністю з підручників, газет, популярних і спеціалізованих журналів та електронного ресурсу;

–             складні рекламні матеріали, інструкції;

–             автентичну академічну та професійну кореспонденцію.

Вміти:

–             реагувати на основні ідеї та розпізнавати суттєво важливу інформацію під час детальних обговорень, дискусій, офіційних перемовин, лекцій, бесід, що пов’язані з навчанням та професійною діяльністю;

–             чітко аргументувати думку відносно актуальних тем в академічному та професійному житті;

–             реагувати на телефонні розмови, які виходять за межі типового спілкування;

–             виконувати широку низку мовленнєвих функцій і реагувати на них, гнучко користуючись загальновживаними фразами;

–             виступати з підготовленими індивідуальними презентаціями щодо широкого кола тем академічного та професійного спрямування;

–             продукувати чіткий, детальний монолог з широкого кола тем, пов’язаних з навчанням та спеціальністю;

–             користуватися базовими засобами зв’язку для поєднання висловлювань у чіткий, логічно об’єднаний дискурс;

–             писати зрозумілі,   деталізовані   тексти   різного   спрямування,   пов’язані   з   особистою та професійною сферою діяльності;

–             писати в стандартному форматі деталізовані завдання і звіти;

–             готувати і продукувати ділову і професійну кореспонденцію;

–             користуватися базовими засобами зв’язку для поєднання висловлювань у чіткий, логічно об’єднаний дискурс.