Мета викладання дисципліни - опанування та реалізація теоретичних знань та практичних навичок з вивчення методології та організації наукових досліджень, опанування методів пошуку, обробки, зберігання і використання наукової інформації, складання програм і схем досліджень, ознайомлення з основами права інтелектуальної власності. Формування здатності вирішувати актуальні проблеми студентів при написанні академічного тексту: різноманітні моделі академічного письма, методи генерації нових, креативних ідей, організація, механіка і фокус академічного тексту, структура абзацу і їх диспозиція, особливості написання всіх частин академічного тексту тощо. Дисципліна «Сучасні методи наукових досліджень та академічне письмо» спрямована на отримання здобувачами знань з основ наукознавства, порядку організації науково-дослідної роботи, методологію наукових досліджень (об’єкти наукових досліджень, загально-наукові та емпіричні методи дослідження, гіпотези і докази у наукових дослідженнях), наукову організацію дослідного процесу в технологіях зберігання, консервування та переробки плодів і овочів, інформаційне забезпечення наукових досліджень, автоматизовані системи обробки інформації, систематизацію результатів наукових досліджень та їх впровадження у виробництво, економічну ефективність від впровадження результатів наукових досліджень. Розвиток сучасного суспільства ставить перед вищою школою нові високі вимоги до підготовки фахівців: вміння креативно мислити, знаходити найкращі варіанти вирішення складних ситуацій, чітко й логічно будувати і висловлювати свої ідеї, представляти результати своєї творчої праці у формі академічних текстів. За результатами вивчення дисципліни здобувачі будуть вміти застосовувати набуті знання обираючи напрям наукових досліджень; визначати мету і актуальність досліджень; формувати об’єкт і предмет досліджень; обґрунтовувати новизну досліджень; поставити завдання та сформувати робочу гіпотезу, провести

патентний пошук, складати схеми досліду і плани наукових досліджень, готувати публікації та патенти.