Метою навчальної дисципліни «Державна освітня політика» є формування у майбутніх магістрів економістів системи знань про державну політику в освітній системі в Україні, про втілення в освітніх нормах та практиці їх реалізації забезпечення права людини на освіту.
Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни «Державна освітня політика» є ознайомлення здобувачів із державною освітньою політикою і оволодіння ними фундаментальних положень, формування вмінь і навичок самостійного пошуку необхідних нормативно -правових актів і правильного їх використання. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
знати:
– на рівні новітніх досягнень основні концепції сталого розвитку суспільства, освіти і методології наукового пізнання та розуміти фундаментальні та прикладні аспекти наук про освіту та економіку.
вміти:
– абстрактно мислити, аналізувати та синтезувати.
– шукати, обробляти й аналізувати інформації з різних джерел.
– спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).
– свідомо та соціально відповідально діяти на основі етичних міркувань та принципів академічної доброчесності.
– проводити дослідження на відповідному рівні та презентувати результати.
– використовувати сучасні інформаційні технології та ресурси у професійній, інноваційній та/або науковій діяльності.
– ефективно формувати комунікаційну стратегію, здійснювати ділову комунікацію і доносити зрозуміло і недвозначно професійні знання, обґрунтовуючи й узагальнюючи інформацію для фахівців та широкого загалу.
– критично осмислювати теорії, принципи, методи і поняття з різних предметних галузей і застосовувати одержані знання, уміння і навички для вирішення практичних завдань і проблем у галузі освіти та економіки.
– обґрунтувати напрями діяльності та інструменти управління в умовах глобалізації і уміти зв’язати їх з базовими знаннями і теоріями.
– розуміти тенденції в освіті, структуру й цілі освітніх систем та бути в змозі визнавати їх потенційні наслідки.
– розпізнавати та реагувати на різноманітність студентів і складнощі освітнього процесу.
– використовувати електронне/дистанційне навчання та інтегрувати його в освітнє середовище.
– викладати та використовувати сучасні інформаційні технології та економіко-математичні методи і моделі для рішення експериментальних і практичних завдань, економічного управління діяльністю підприємства, дослідження економічних і соціальних процесів.
– використовувати знання, уміння і навички в галузі теорії і практики викладання економіки.
– застосовувати у викладацькій діяльності наукові підходи до формування та обґрунтування ефективних стратегій в економіці.
– розробляти та викладати методики впровадження результатів наукових досліджень та пропозиції щодо підвищення ефективності діяльності.
– професійно комунікувати в сфері педагогіки та економіки
– діяти з дотриманням етичних норм, цінувати індивідуальне і культурне різноманіття, дотримуватися у професійній діяльності принципів толерантності, діалогу і співробітництва
– вибирати і використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій у педагогічній та економічній діяльності
– організовувати освітній процес (співпрацю в команді), керувати пізнавальною діяльністю, здійснювати контроль і моніторинг результатів діяльності.
– використовувати освітні технології і забезпечувати їх навчально-методичний супровід з метою створення сприятливого освітнього середовища.
– формулювати нові гіпотези та наукові задачі в сфері економіки, вибирати належні напрями і відповідні методи для їх розвитку на основі наявного ресурсного потенціалу.
- Учитель: Роман Чепок