Мета викладання дисципліни «Енергетична стратегія України та ЄС» є скласти загальне уявлення про сучасний стан енергосистеми України, сформувати систему теоретичних знань про основні тенденцій розвитку енергетичної галузі, стратегії України та Європейського Союзу, умовами участі України в європейському енергетичному ринку в якості незалежного гравця, ознайомити з законодавством України, європейськими нормами та стандартами у сфері енергетики та охорони навколишнього середовища, для застосування в майбутній професійній діяльності.

Основні завдання, теоретична і практична підготовка здобувачів вищої освіти про основні положення та вимоги державних стандартів; енергетичної стратегії до пріоритетного розвитку енергозбереження (енергоощадливості),  використання відновлюваних джерел енергії, екологічних основ та управління попитом, з метою євроінтеграції України.

У результаті вивчення дисципліни здобувач повинен:

знати:

  • Сучасний стан та перспективи розвитку паливно енергетичного комплексу України;
  • заходи з отримання «чистої енергії»,
  • план заходів з реформування ринку електроенергії;
  • заходи з підвищення енергоефективності;
  • рекомендації  Енергетичного Співтовариства;
  • зміст, основні положення державної політики в галузі енергетики;
  • заходи з екологічної безпеки.

уміти:

  • виконувати розрахунки та проводити аналіз витрат паливно-енергетичного комплексу;
  • виконувати розрахунок плати за спожиту активну електроенергію за різними тарифними моделями;
  • аналізувати і обробляти результати електротехнічних розрахунків, самостійно орієнтуватися в масиві сучасної електроенергетичної інформації;
  • оперувати поняттями «енергетична стратегія», «ринок електроенергії», «паливно-енергетичний комплекс», «зелена енергетика», «енергоефективність» знати їх характеристики;

генерувати наукові ідеї, моделювати наукові знання й сприяти євроінтеграції України в ЄС;

Компетентності здобувача вищої освіти, сформовані в результаті вивчення курсу

К02. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

К05. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

К06. Здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми. 

К09. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

К10. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

К16. Здатність вирішувати комплексні спеціалізовані задачі і практичні проблеми, пов’язані з проблемами виробництва, передачі та розподілення електричної енергії.

К17. Здатність розробляти проекти електроенергетичного, електротехнічного та електромеханічного устаткування із дотриманням вимог законодавства, стандартів і технічного завдання.

К19. Усвідомлення необхідності підвищення ефективності електроенергетичного, електротехнічного та електромеханічного устаткування.

К20. Усвідомлення необхідності постійно розширювати власні знання про нові технології в електроенергетиці, електротехніці та електромеханіці.

ПР11. Вільно спілкуватися з професійних проблем державною та іноземною мовами усно і письмово, обговорювати результати професійної діяльності з фахівцями та нефахівцями, аргументувати свою позицію з дискусійних питань.

ПР13. Розуміти значення традиційної та відновлюваної енергетики для успішного економічного розвитку країни.

ПР17. Розв’язувати складні спеціалізовані задачі з проектування і технічного обслуговування електромеханічних систем, електроустаткування електричних станцій, підстанцій, систем та мереж.