Мета викладання дисципліни «Вступ до фаху та академічне письмо» є скласти загальне уявлення про спеціальність, сформувати систему теоретичних знань про основні функціональні обов’язки фахівців з енергетики, основних принципів побудови та взаємозв’язків основних силових елементів об’єднаної енергосистеми та принципів функціонування систем управління, захисту та автоматики на різних рівнях генерації, передачі та споживання електроенергії, формування академічної культури, академічної грамотності, необхідних практичних навичок усної і писемної мови у студентів, необхідних для успішного навчання та майбутньої професійної діяльності.

Основні завдання, теоретична і практична підготовка здобувачів вищої освіти про основні положення та вимоги державних стандартів до систем електропостачання, принципи роботи, призначення та конструкції електричних мереж, навчитися основ академічного письма, технологій організації процесів створення, аналізу та редагування академічного тексту.

У результаті вивчення дисципліни здобувач повинен:

знати:

  • основні принципи електротехніки;
  • принципи побудови джерел і споживачів електричної енергії;
  • принцип передачі електричної енергії в електричних мережах;
  • організаційні форми навчального процесу, їх навчально-методичне, матеріально-технічне та інформаційне забезпечення;
  • види та організацію поточної, підсумкової і державної атестації освітнього процесу за спеціальністю;

методи, засоби і прийоми самостійної роботи;

  • основи інформаційної культури студента: види інформаційних ресурсів, методику бібліографічної роботи студента, можливості мережі Інтернет;
  •  сутність і основні положення Закону України «Про освіту» як правової основи освітнього процесу в системі вищої професійної освіти;
  • зміст, основні положення державної політики в галузі освіти; форми отримання освіти; освітні установи, їх види;
  • традиції академічного спілкування та міжнародний досвід
  • правила дотримання академічної доброчесності та заходи щодо попередження й виявлення плагіату;
  • види академічних текстів за формою комунікації та способом викладу матеріалу
  • структуру основної професійної освітньої програми за спеціальністю, її зміст;
  • вимоги до рівня підготовки випускника за фахом;
  • роль та місце фундаментальних наук в інженерній освіті;
  • вплив розвитку інженерії на навчання та діяльність фахівця;
  • вимоги до сучасного інженера та його професійної діяльності;
  • види діяльності інженера-електрика;
  • кваліфікаційні вимоги до фахівця різних напрямів діяльності;

уміти:

  • виконувати розрахунки та провадити аналіз режимів найпростіших мереж;
  • виконувати розрахунки параметрів схем заміщення основних елементів енергосистем;
  • аналізувати і обробляти результати електротехнічних розрахунків, самостійно орієнтуватися в масиві сучасної електроенергетичної інформації;
  • оперувати поняттями «науковий стиль», «науковий текст», «академічна комунікація», «академічне письмо», знати їх інтегральні та диференційні характеристики;
  • генерувати наукові ідеї, моделювати наукові знання й організовувати процес академічного письма;
  • академічно грамотно обґрунтовувати актуальність теми, висвітлювати стан розробки проблеми, формулювати об’єкт, предмет, мету й завдання;
  • застосовувати різні види правок академічного тексту.

Компетентності здобувача вищої освіти, сформовані в результаті вивчення курсу

К02. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

К03. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

К05. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

К07. Здатність працювати в команді.

К08. Здатність працювати автономно.

К09. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

К20. Усвідомлення необхідності постійно розширювати власні знання про нові технології в електроенергетиці, електротехніці та електромеханіці. 

ПР09. Уміти оцінювати енергоефективність та надійність роботи електроенергетичних, електротехнічних та електромеханічних систем.

ПР16. Знати вимоги нормативних актів, що стосуються інженерної діяльності, захисту інтелектуальної власності, охорони праці, техніки безпеки та виробничої санітарії, враховувати їх при прийнятті рішень.

ПР18. Вміти самостійно вчитися, опановувати нові знання і вдосконалювати навички роботи з сучасним обладнанням, вимірювальною технікою та прикладним програмним забезпеченням.