Навчальна дисципліна є обов’язковою компонентою (ОК) і входить до циклу спеціальної (фахової) підготовки навчального плану для здобувачів вищої освіти спеціальності 207 Водні біоресурси та аквакультура. Представлена інформація в ході вивчення даної навчальної дисципліни доповнює всебічність розуміння здобувача щодо тенденцій розвитку технологій вирощування гідробіонтів. Оформлені лекційні та практичні заняття відображають аспекти теоретичного і практичного значення, що надає здобувачу спектр інформаційного поля та практичного досвіду (вітчизняного та європейського) інтенсифікаційних заходів, організації господарств з вектором виробництва органічної продукції аквакультури. В результаті вивчення даного курсу отримані знання можна трансформувати щодо вітчизняних технологічних та кліматичних умов при оптимізації технологій вирощування гідробіонтів, зокрема, перспективних об’єктів аквакультури в штучних водоймах. В ході курсу представлена інформація, що враховує регіональний контент даної ОНП, а навчальний курс за змістовими частинами доповнюють питання для самоперевірки знань здобувача, частково відображені у темах самостійного опрацювання; рекомендована література та посилання на інтернет-ресурси з врахуванням сучасного огляду світових тенденцій аквакультури штучних водойм.

- Викладач: Олена Вікторівна Гончарова
Практична складова (навчальна практика) – компонент освітньо-професійної програми (ОПП) передбачає послідовність та безперервність проведення практики, органічне поєднання за умови набуття достатнього рівня теоретичних та практичних знань, умінь, ПРН (програмних результатів навчання), компетентностей (ФК-фахових, ЗК загальних). Навчальна практика відіграє важливу роль при формуванні та підсиленні у здобувачів вищої освіти компетентностей та набуття програмних результатів навчання, визначених освітньої програмою 207 Водні біоресурси та аквакультура. Види, обсяг практики в кредитах ЄКТС визначаються стандартами вищої освіти та/або освітніми програмами підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, також відображаються в навчальних планах. Терміни проведення практики з «Гідроботаніки з основами екології» визначаються графіком освітнього процесу підготовки бакалаврів. Практична підготовка здобувачів вищої освіти з особливими освітніми потребами проводиться з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей. У разі дії обставин непереборної сили форма організації усіх видів практики може здійснюватися в дистанційному форматі з урахуванням вимог стандартів вищої освіти. Також допускається адаптація під сучасні реалії проходження навчальної практики із забезпеченням здобувачів вищої освіти належним матеріально-технічним, інформаційним ресурсом для досягнення всіх передбачених компетентностей, досягнення програмних результатів навчання освітньо-професійної програми.
Доступ : https://drive.google.com/drive/folders/1PO3gUjbySRltb3OTJrIwP1X320_jH6v4?usp=sharing
Мета курсу - ознайомлення студентів з класичними знаннями та сучасними науковими доробками у галузі екологічно-безпечного і раціонального вироблення продукції аквакультури.
Завдання:
Теоретичні: сформувати у студентів загальні уявлення про будову, закономірності функціонування та просторово-часову динаміку водних об`єктів Земної кулі; розглянути основні екологіно безпечні технологічні засоби аквакультури в цілому та на її окремі складові; виховати у майбутніх фахівців екологіне сприйняття процесу риборозведення.
Практичні: сформувати практичні навички дослідження різнотипних водних об’єктів природного та штучного походження; розглянути основні розрахункові, натурні та емпіричні методи вивчення гідрологічних процесів у водних об’єктах та взаємозв’язки між основними їх елементами.
- Викладач: Євген Іванович Коржов