Дисципліна «Товарознавство» є важливою складовою підготовки фахівців освітнього рівня бакалавр за спеціальністю 076 «Підприємництво та торгівля».

Метою викладання дисципліни є формування у здобувачів вищої освіти системи знань про споживчі властивості товарів, їхню якість, асортимент, умови зберігання, транспортування та реалізації, а також методи оцінки якості та конкурентоспроможності продукції.

У процесі вивчення дисципліни студенти опановують:

  • класифікацію товарів та їх асортиментні характеристики;

  • фізико-хімічні, біологічні й експлуатаційні властивості товарів різних груп;

  • чинники, що впливають на якість і збереження товарів;

  • вимоги стандартів, технічних регламентів та системи сертифікації;

  • принципи організації товарознавчої експертизи.

Після вивчення курсу здобувач вищої освіти повинен:

  • знати: основні показники якості товарів, методи ідентифікації, оцінки та контролю якості;

  • вміти: здійснювати товарознавчу характеристику, проводити експертизу товарів, визначати умови їх транспортування й зберігання, застосовувати нормативно-технічну документацію в професійній діяльності.

Дисципліна має практичну спрямованість і забезпечує формування компетентностей, необхідних для роботи у сфері торгівлі, підприємництва та управління якістю товарів.

Навчальна дисципліна «Антикорупція та доброчесність» має на меті формування у здобувачів вищої освіти цілісного розуміння феномену корупції, її причин, форм, наслідків та способів протидії, а також розвитку навичок доброчесної поведінки в особистому, професійному й громадянському житті.

Курс спрямований на виховання культури доброчесності, усвідомлення важливості прозорості, відповідальності та етичних принципів у суспільстві. Він охоплює історичні витоки корупції, сучасні теорії її виникнення, роль держави, громадянського суспільства, бізнесу, медіа та освіти у запобіганні та протидії корупційним практикам.

У процесі вивчення дисципліни здобувачі вищої освіти набувають знань про:

  • сутність і складові поняття «корупція» та «доброчесність»;

  • основні теорії походження, причини та наслідки корупції;

  • вплив корупції на політичну, економічну, соціальну та освітню сфери;

  • роль антикорупційних органів, громадянського суспільства та медіа у протидії корупції;

  • основи академічної доброчесності та принципи доброчесного врядування.

Вивчення курсу сприяє розвитку в здобувачів вищої освіти умінь:

  • критично аналізувати проблеми, пов’язані з корупцією та доброчесністю;

  • застосовувати антикорупційні знання на практиці у професійній діяльності;

  • визначати й обґрунтовувати доброчесні стратегії поведінки;

  • використовувати інструменти громадянської участі у розбудові доброчесного суспільства.

Вивчення дисципліни забезпечує інтеграцію етичних, правових і громадянських компетентностей студентів, формує активну позицію щодо нетерпимості до корупції та сприяє становленню доброчесного громадянина та фахівця.

Мета викладання дисципліни полягає у формуванні у здобувачів системи базових знань щодо сутності та функцій грошей і кредиту, тенденцій їх розвитку, сутності грошових і кредитно-банківських систем, їх ролі в ринковій економіці і організації грошового обігу.

Завдання вивчення дисципліни передбачає:

- з’ясування сутності, функцій та ролі грошей і кредиту;

- визначення механізму функціонування грошової системи в ринковій економіці;

- встановлення закономірностей функціонування валютного ринку і валютної системи, грошового ринку; 

- засвоєння ролі, специфіки та практики грошово-кредитної політики центрального банку, напрямів діяльності банків та небанківських фінансових інститутів щодо грошово-кредитного обслуговування суб’єктів господарювання та населення в Україні.

Метою навчальної дисципліни є надання здобувачам знань з теорії та практики фінансових відносин, що виникають між суб'єктами ринкової економіки, а також механізмів й організаційних структур, які забезпечують функціонування фінансової системи країни.

Основними завданнями вивчення дисципліни "Фінанси" є вивчення суті та характерних ознак фінансів та кредиту, їх ролі і місця в економічній системі, засад фінансово-кредитної політики держави і механізму її реалізації, сфер і ланок фінансової системи.

Мета викладання дисципліни сформувати навички у здобувачів проводити наукові дослідження, дати теоретичні знання та практичні рекомендації щодо здійснення науково-дослідної діяльності, пошуку необхідної інформації та робота з науковими першоджерелами.

Завдання вивчення дисципліни навчити здобувачів орієнтуватись у специфіці наукової діяльності; вміти користуватись науковим джерелами інформації; проводити наукові дослідження, правильно писати наукові праці (тези, статті тощо); складати тексти виступів, доповідей тощо.

Метою викладання дисципліни «Підприємництво» є вивчення студентами питань теорії та практики підприємницької діяльності як системи економічних, організаційних та правових відносин в межах підприємницьких структур.

Основними завданнями вивчення дисципліни є загально - теоретичні положення та закономірності управління підприємницькими структурами, ознайомлення студентів з основами організації підприємницької діяльності, із сутністю та обгрунтуваням тих кроків, що їх повинен зробити майбутній підприємець при започаткуванні власного бізнесу.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати: принципи та методи організації та ведення власного бізнесу; теоретичні підходи до аналізу зовнішнього та внутрішнього підприємницького середовища; принципи та методи аналізу господарських процесів в середині підприємницьких структур; організацію планування виробництва суб’єктів підприємницької діяльності; організацію планування праці та заробітної плати, витрат суб’єктів підприємницької діяльності; використання методів прийняття фінансових рішень та оцінки інвестиційних пропозицій.

вміти: здійснювати господарський аналіз діяльності підприємницьких структур та аналіз процесів і явищ у зовнішньому оточенні бізнесу; складати необхідні документи для реєстрації власного підприємства; складати бізнес-плани розвитку власного бізнесу; розраховувати головні показники виробничо-господарської діяльності суб’єктів підприємницької діяльності; визначати витрати суб’єктів підприємницької діяльності; обчислювати параметри оподаткування суб’єктів підприємницької діяльності; виконувати аналіз виробничо-господарської діяльності суб’єктів підприємницької діяльності; використовувати операційний аналіз в прийнятті фінансових рішень; оцінювати інвестиційні пропозиції;  застосовувати заходи управління рухом фінансових ресурсів і капіталу.